Pagina's

maandag 9 april 2018

Anreda DT - Jij bent jarig

Hoi allemaal,

Afgelopen weekend vierde mijn schoonzus haar verjaardag, en dan kan je natuurlijk niet met lege handen aankomen. Ze wilde graag een financiƫle bijdrage voor een groot cadeau, en ik zal mezelf niet zijn als ik dat niet leuk zou verpakken!
In mijn DT pakket van Anreda zat een leuke mal van Dutch Doobadoo, de pop up circle, dus daarmee ben ik aan de slag gegaan.

 Ik heb als eerste de mal overgetrokken op Kraft cardstock. Het design papier dat ik heb gebruikt, komt uit mijn eigen voorraad, en het is van Prima Marketing. De collectie heet Tales of you and me.
Alle randjes zijn aangezet met Distress Ink Gathered Twigs.
Het plaatje komt ook uit mijn eigen voorraad. Op het plaatje heb ik met Memento Tuxedo Black de tekst Jij bent jarig gestempeld. Deze tekst komt uit een set van Karin Joan.

Op de voorkant heb ik een bloementoefje gemaakt. Ik heb hiervoor een roze cherryblossom gebruikt, en 2 witte semi-open rosebuds. Ook de roze mini rosebuds zijn bij Anreda te krijgen. De overige bloemen komen uit mijn eigen voorraad. Ik heb van mosgroen cardstock takjes geponst met een oude pons van Martha Stewart.
Om de voorkant af te werken heb ik Nuvo Crystal Drops in Dark Walnut en Pearl White gebruikt.


 Als je de kaart open slaat, zie de binnenkant er zo uit. Ik heb er zelf voor gekozen om een pocket aan de linkerkant te maken, maar dat moet iedereen voor zich weten natuurlijk.


 Ik heb een label in de pocket gedaan om onze namen op te schrijven, en de pocket is natuurlijk ook uitermate handig om het geldcadeau in te doen. Daarnaast heb ik een ballon gestempeld, deze komt uit dezelfde stempelset van Karin Joan.


 De rechterkant van de kaart is het pop-up gedeelte. In het gat heb ik nog een bloementoefje gemaakt, met een roze curly flower, een witte cherryblossom, roze/witte sweethart blossom en 2 witte roosjes. Ook hierbij heb ik het mosgroene cardstock weer gebruikt om blaadjes te ponsen.


En nog even een blik de diepte in, zo krijg je een mooi beeld van de pop-up.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden! Laten jullie ook even een reactie achter?

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: