Pagina's

vrijdag 30 maart 2018

Anreda DT - Mannenkaart

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien voor Anreda, die ik gemaakt met met de Industrial 2.0 lijn van Studio Light.
Onlangs liet ik jullie al een album zien, maar er is nog papier genoeg over om er nog een mooie mannenkaart van te maken!

 Ik heb de borderstans weer gebruikt op de voorkant van de kaart. Ik heb ongeveer 1/3 van de onderkant eraf gehaald. Daarna heb ik een mat gemaakt van zwart cardstock, met dezelfde rand, en daar bovenop een vel designpapier. Van hetzelfde zwarte cardstock als de mat, heb ik ook de tandwielen gestanst.


 Het plaatje dat ik heb gebruikt, komt uit een stansvel van de Industrial 2.0 lijn. De man waar ik deze kaart voor maakte, is dol op oldtimers, dus dit plaatje vond ik passend.
Ook heb ik Nuvo Crystal drops Ebony Black gebruikt.

Onderaan de binnenkant van de kaart, stempelde ik met Memento Tuxedo Black een tekst uit een set van Noor!Design.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Liefs, Sandra 

Geen opmerkingen: