Pagina's

donderdag 21 december 2017

Hiep Hiep Hoera, 4 jaar!

Hoi allemaal!

Zo, ik realiseer me dat ik al bijna een maand lang niks gepost heb! We hebben hier een ontzettend drukke periode achter de rug.
Sinterklaas, verjaardag van onze oudste dochter, voorbereidingen voor kerstmis. Afijn, een hoop drukte, en dan schiet het hobbyen er nog al eens bij in.
Over die verjaardag gesproken, daar hoorde natuurlijk een kaart bij!

 Voor deze kaart heb ik papier van Craft Sensations gebruikt. Lekker roze, helemaal naar de smaak van dochterlief. Voor de opening in de kaart heb ik een mal van Marianne Design gebruikt. Achter de flapjes zitten takjes met roze knoppen verwerkt. Die heb ik via AliExpress besteld. Ook zit er sisal achter. De teksten die ik heb gebruikt, komen uit een set van Noor Design.


De stempel die ik heb gebruikt is van The Greeting Farm, Magical Wishes. Ook eenhoorns zijn helemaal in mijn dochters straatje, dus ik wist gelijk toen ik deze set zag dat ik die wilde gebruiken. Dochterlief heeft een knuffel eenhoorn, met regenbooghaar, dus dat was ook snel duidelijk. Ik heb er verschillende Copic Markers voor gebruikt, maar ik heb niet bijgehouden welke. Ik weet alleen nog dat ik van elke tint 2 markers heb gebruikt. Het lijf van de eenhoorn is gekleurd met C00 en C1.

De bloemen die tussen de flapjes zitten, zijn van Wild Orchid Crafts.

Uiteraard was dochterlief dolgelukkig met het feit dat ze post kreeg, en deze kaart werd vrijwel direct bestempeld als favoriet. Hij prijkt nu bovenop haar kast, zodat ze hem goed kan zien. Daar ging mijn moederhart wel even sneller van kloppen!

Dit was het voor vandaag, hopelijk vinden jullie het leuk.

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: