Pagina's

vrijdag 13 oktober 2017

Anreda DT - Magical

Hoi allemaal!

Ik ben weer eens lekker aan het kleuren geweest! Het was al weer een tijdje geleden dat ik had gekleurd. Ineens kwam er weer een ideetje boven borrelen, dus ik heb toch mijn Copic Markers maar weer eens afgestoft!

 Voor de basis van mijn kaart, heb ik een mal van Dutch Doobadoo gebruikt. Deze heb ik eerst op kraft papier overgetrokken, en daarna op zwart papier. Vervolgens heb ik mijn digistempel geprint, de ster gestanst en toen ook op mijn stempelpapier de mal van Dutch Doobadoo gebruikt.


 De stempel is een digitale stempel van Some Odd Girl. Ze heet Magician Mae. Ik heb haar met Copic Markers gekleurd. Deze heeft Anreda niet in haar assortiment, maar ik noem toch de gebruikte kleuren.
Huid: E000, E00, E21, E11, E13
Ogen: E74, E77
Haar: RV63, RV66, RV99
Konijn en broekje: W00, W0, W2, W5
Hoed en Jasje: W5, W7, 100
Grond: C0, C1, C3

 Ik heb een hele oude tekststempel van Studio Light uit elkaar geknipt, er stond eigenlijk Wishing you a happy Birthday. Het woordje happy heb ik vervangen door Magical. De letters heb ik uit glitterfoam gestanst met een alfabet stans van Craft Emotions.


Voor de ster heb ik de Tonic Star die & Blister Shaker set gebruikt. Het schudmateriaal is van Action.
Tot slot heb ik nog wat Nuvo Crystal Drops gebruikt.

Dit was het weer voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: