Pagina's

vrijdag 25 augustus 2017

CreaMiep DT - Van harte beterschap

Hoi allemaal!

Onlangs is een vriendin van mij geopereerd, en daar moest natuurlijk een kaartje naartoe. Ik heb er deze keer voor gekozen om een shaker-kaart te maken, weer eens wat anders dan dat ik normaal doe!

 De basis van deze kaart is gemaakt met een teardrop mal van Dutch Doobadoo, even overtrekken en knippen en je hebt weer eens wat anders dan een vierkante kaart. Het design papier komt uit mijn voorraad, het zat in mijn restjes-bak. Alle randjes zijn beïnkt met Distress Ink Walnut Stain


 Ik heb de shaker gemaakt met de Polaroid mal van Dutch Doobadoo. Voordat ik de shaker in elkaar zette, heb ik op de voorkant met mijn MISTI een tekst gestempeld. Deze tekst komt uit de set van CreaMiep, en ik heb de tekst gestempeld met Memento Tuxedo Black inkt


Het plaatje komt uit mijn eigen voorraad. Onder het plaatje heb ik een bloementoefje gemaakt, met daaronder wat sisal.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: