Pagina's

vrijdag 14 juli 2017

Hartelijk gefeliciteerd

Hoi allemaal,

Deze keer een kaart van mijn hand. Mijn zusje was jarig, en daar moet natuurlijk een mooie kaart voor gemaakt worden.

 Het papier dat ik heb gebruikt is van Prima Marketing, Rose Quartz. 
Ik heb er in een cirkelvorm sneden in gemaakt, en de ontstane flapjes omgevouwen. Alle randjes zijn beïnkt met Distress Ink Vintage Photo.
Het plaatje dat ik heb gebruikt is van Syta van Gelderen.


 Achter de flapjes zit sisal en roze papiertouw met draad gebruikt. Op de kaart zit een etiketje van Kimya geplakt.


 Rechts onderin zit een strik van roze organza lint.


Om mijn kaart helemaal af te maken heb ik diverse bloemen van Wild Orchid Crafts gebruikt.

Dit was het voor vandaag. Het kaartje is niet moeilijk om te maken, maar ziet er wel leuk uit!
Ik hoop dat jullie hem net zo leuk vinden als ik!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: