Pagina's

zondag 25 juni 2017

Anreda DT - Twinkel Twinkel layout

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een mooie layout zien die ik voor Anreda heb gemaakt. In mijn DT-pakket zat de prachtige dromenvanger stans van Studio Light. Daardoor was ik gelijk geïnspireerd. De foto op deze layout is van mijn oudste dochter. Ze was op het moment dat deze foto gemaakt werd 2 weken oud en lag te glimlachen in haar slaap.

 Als basis voor deze layout heb ik een wit vel cardstock gebruikt. Deze heb ik helemaal ingesmeerd met gesso en toen het droog was, heb ik met Distress Ink Vintage Photo en Prima Chalk Edger Pastel Pink de achtergrond bewerkt.
Daar overheen heb ik met een mask van Dutch Doobadoo en witte structuurpasta een motief gemaakt. Deze mask is op dit moment niet bij Anreda te koop, maar wel talloze anderen!


 De dromenvanger is gemaakt met een stans van Studio Light, en deze heb ik uit kraft cardstock gestanst. In het midden zit een klein wit roosje, en de kralen heb ik gemaakt met Nuvo Crystal drops Pearl White.

 Deze foto is wat raar belicht, maar dit was de enige manier om te laten zien. Ik heb namelijk op de veren de Nuvo aqua flow pen Glitter Gloss gebruikt, dit geeft een hele mooie subtiele glans.



 In de rechter bovenhoek en in de linker zijkant heb ik een stuk cardstock weggescheurd, en dit gat opgevuld met ribbelkarton. Daarop heb ik een witte cherry blossom geplakt, alleen is deze niet wit meer. Ik heb de Prima Chalk Edger Pastel pink op een stukje plastic gesmeerd en daar wat water op gesprayd. Daarmee kan je de bloem mooi kleuren en neemt het de kleur van je inkt aan. Ook heb ik een turquoise roosje gebruikt.
Om het geheel af te maken heb ik nog wat pareltjes gemaakt met dezelfde Nuvo Crystal Drops Pearl White.

 Het design papier dat ik heb gebruikt is van Joy Crafts, Spring Paper Bloc. Ik heb alle randen bewerkt met een distress tool en daarna beïnkt met Distress Ink Vintage Photo.



Op een stukje vellum heb ik met Versafine Onyx black ink de Marianne Design liedjes Slaap Kindje Slaap en Twinkel Twinkel gestempeld. Daar overheen heb ik zwart embossing poeder gestrooid en dit met mijn heatgun gesmolten. Dit heb ik achter mijn design papier gestoken.




Achter mijn bloementoef zit een doily. Deze heb ik gestanst met een stans van Studio Light, is ie niet schitterend?

Dit was het weer voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: