Pagina's

donderdag 13 april 2017

Tiets' creatieve wereld - 7 tags of spring dag 4 - jonge dieren

Hoi allemaal,

Deze week zijn we op de Facebookgroep van Tiets' Creatieve Wereld weer bezig met 7 tags of.. en deze keer is het thema Lente/Spring. Vandaag is het mijn beurt om een thema te kiezen, en wat past er nou beter bij de lente dan jonge dieren? Overal lammetjes, kalfjes, kuikentjes en ga zo maar door. Ik word er vrolijk van!

Hierbij mijn voorbeeld.

 De tag die ik gemaakt heb, meet 10cm bij 18cm. Het papier dat ik heb gebruikt, komt uit mijn restjesbak. Alle randjes zijn beïnkt met Distress Ink Vintage Photo.


 Het plaatje dat ik heb gebruikt, is van Syta van Gelderen, en zijn die eendenkuikens niet superschattig? Erachter zit een lasercut van de Xenos.


 Bovenaan het label heb ik een lasercut doily van Xenos gebruikt, met daarop wat bloemen van Wild Orchid Crafts. 


De tekst is een van de liedjesstempels van Marianne Design, ik ben echt gek op deze liedjesstempels.
Het kant en het rucheslint komt bij Kimya vandaag, en de bloemen zijn van Wild Orchid Crafts.

Dit was het voor vandaag, komen jullie meedoen?

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: