Pagina's

zondag 9 april 2017

Especially for you

 Hoi allemaal,

Gisteren vierde mijn schoonzus haar verjaardag, en natuurlijk kan je dan niet met lege handen aankomen. Daarom heb ik een kaartje voor haar gemaakt met wat spulletjes die ik net gekocht heb.

 Het papier dat ik heb gebruikt komt uit mijn restjesbak.  Af en toe wel zo handig om die eens door te spitten, je komt dingen tegen waarvan je niet eens meer wist dat je ze had.
De randjes zijn beïnkt met Distress Ink Vintage Photo.


 Het plaatje dat ik heb gebruikt komt uit een vel van Syta van Gelderen, en is perfect voor een verjaardag. Achter het plaatje zit een doily geplakt. Ook heb ik paars crispylint en paars ruches lint gebruikt.
De bloemetjes zijn van Wild Orchid Crafts.
Ook heb ik een kraft etiket gebruikt van Kimya.


Aan de binnenkant heb ik een stempel gebruikt van Marianne Design. Deze heb ik gestempeld met Versamark inkt, en daarna ben ik er met een kwastje met Shine poeder in de kleuren  geel, paars en groen overheen gegaan. Toen heb ik het uitgestanst met een Nestabilities stans en in mijn kaart geplakt.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat je het leuk vind.

Liefs, Sandra


Geen opmerkingen: