Pagina's

donderdag 20 april 2017

CreaMiep - Van Harte Beterschap

Hoi allemaal,

Onlangs vroeg mijn man mij om een beterschapskaart, omdat een vriend van hem in het ziekenhuis ligt. Natuurlijk heb ik die gemaakt, maar kaarten voor mannen blijven toch wel een grote uitdaging voor mij.
Uiteindelijk ben ik wel heel tevreden over het resultaat.

 Voor de basis van de kaart heb ik een shape-art mal van Dutch Doobadoo gebruikt.
Ik heb zwart cardstock uit mijn voorraad gepakt, en een achtergrondstempel van Marianne Design beïnkt met Versa Magic Tea Leaves inkt. Deze inkt is op dit moment in de aanbieding! Het leuke van Versa Magic inkt, is dat deze dus ook op een donkere achtergrond zichtbaar is. Ik heb hiermee op een makkelijke manier mijn eigen designpapier gemaakt.


Het plaatje dat ik heb gebruikt, is van Syta van Gelderen. Achter het plaatje zitten een doily, en wat kant en lint, uit mijn eigen voorraad. 
Het kippengaas is gemaakt met een mal van Memory Box.
De tekststempel komt uit een set van CreaMiep. Ik heb deze met Versamark gestempeld, en daarna met wit embossingpoeder bewerkt. Achter de tekst zit jute touw verwerkt.


Dit was het voor vandaag, ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: