Pagina's

donderdag 10 maart 2016

Voorkant van een nieuw mini album

Hallo allemaal!

Het is Sandra voor CreaMiep hier, en vandaag is het mijn beurt om jullie weer wat inspiratie te brengen. Ik laat jullie deze keer de voorkant van een mini album zien. Jullie zien niet het gehele album, omdat het nog niet helemaal af is. Zodra het helemaal klaar is, kom ik m nog een keer showen!

 Het design paper dat ik heb gebruikt, komt uit mijn eigen voorraad. Ik heb eerst de randjes met de Distress Tool bewerkt, en daarna ben ik er met Distress Ink Vintage Photo overheen gegaan.
Het afdrukje is getekend door een vriendin van mij. Ik heb gekleurd met Flexmarkers en Promarkers.

 Ik heb verschillende bloemetjes gebruikt op mijn projectje, witte Cherry blossoms, roze Gardenia's, bruine Sweetheart flowers, en witte open roosjes 10mm.


 Onder mijn bloementoefjes heb ik verschillende stansjes van Memory Box gebruikt


Het hartje is ook een stans van Memory Box, en in het midden van de strik heb ik een roze roosje van 10mm toegevoegd.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: