Pagina's

zondag 2 augustus 2015

CreaMiep - We wish you a merry Christmas

Hallo allemaal,

Hebben jullie gezien dat CreaMiep prachtige nieuwe stansen van MemoryBox heeft binnen gekregen? Ik heb er een aantal besteld en kon niet wachten om er mee aan de gang te gaan, dus bij dezen!

 De nieuwe We Wish You stans, is ie niet prachtig? Je snapt zeker wel dat ik niet kon wachten om hiermee aan de gang te gaan. Ik heb m uit het kraft papier van Joy gestanst, mooi stevig karton.


 Het design papier dat ik heb gebruikt is van ScrapBerry's. De collectie heet Winter Joy, maar bevat ook genoeg neutrale vellen. Alle randjes heb ik beïnkt met Distress Ink Walnut Stain
Om mijn kaart af te werken, heb ik verschillende bloemen gebruikt, Cherry blossom, Mini gardenia en Roosjes 10mm



Ik heb er een doorkijk-kaart van gemaakt, en mijn stans is vastgeplakt op een doorzichtige sheet.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: