Pagina's

vrijdag 1 mei 2015

CreaMiep Challenge - Dieren

Hoi allemaal!

Het is vandaag 1 mei, dus er start weer een nieuwe challenge bij CreaMiep. Het thema voor deze maand is dieren, en ik heb het volgende als inspiratie gemaakt.

 Om de kaart in deze vorm te krijgen, heb ik een mal van Dutch Doobadoo gebruikt. Het designpapier is van PaperMania.


 De stempel die ik heb gebruikt heel Ilyas, perfect voor dit thema. Ik heb met Memento inkt op DCP papier gestempeld, en daarna met mijn Copic Markers ingekleurd, Ik heb de volgende kleuren gebruikt.
Huid: E00, E21, E11, E13
Haar: W3, W5, W7
Trui: R24, R27, R29
Broek: B93, B95, B97
Schoenen: E15, E18.
Schoenzool en steen: W5, W7
Hond: C0, C2, YR27, E15, E18


 De tekst die ik heb gebruikt is van de nieuwste tekst-set van CreaMiep.


Ter decoratie heb ik de gears van Memory Box gestanst uit zwart papier en op mijn kaart geplakt.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie massaal meedoen met deze leuke challenge!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: