Pagina's

donderdag 30 april 2015

Copic Marker Benelux - Sneeuwpret

Hallo allemaal!

Gisteren was het zover, mijn allerlaatste post op het blog van Copic Marker Benelux. Ik heb ervoor gekozen om te stoppen, zodat ik meer tijd met mijn gezinnetje door kan brengen.

Op naar mijn kaart. Ik heb mezelf gedwongen om vast te beginnen met mijn kerstkaarten, anders weet ik het wel weer. In november wordt het dan weer stressen, haha!

 Zoals je ziet, niet helemaal in de traditionele kleuren, maar wel lekker winters. Het papier wat ik gebruikt heb, komt uit een blokje van de Action.


 De digi is er een van Art by Mi Ran, Winter girl with hat and scarf. 
Ik heb de volgende kleuren gebruikt
Huid: E000, E00, E21, E11, E13
Wangen en lippen: R20, R22
Haren: E53, E55, E57
Roze delen: R81, R83, R85
Rode delen: R35, R46, R59
Blauwe delen: B23, B24, B28
Sneeuwsterren: BG0000, BG000, BG10
De witte stipjes op de jas heb ik met Copic Opaque White
De rond sneeuwvlokken heb ik bewerkt met een pearlen pen.


 De tekst komt uit een set van Noor Design, en witte randje heb ik er zelf met een witte pen omheen getekend.


Tot slot de bloemetjes, deze zijn van Wild Orchid Crafts. Het lint en kant wat ik heb gebruikt komt uit mijn voorraad.

Dit was het namens mij. Ik wil het gehele team van Copic Marker Benelux bedanken voor de fijne tijd, en natuurlijk wil ik ook jullie, trouwe lezers van et Copic Marker Benelux blog bedanken voor jullie lieve woorden! Het was me een waar genoegen!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: