Pagina's

donderdag 8 januari 2015

In blijde verwachting - Congrats on your pregnancy

Hallo allemaal!

Hi all!

Gisteren was het mijn beurt om wat te laten zien op het Copic Marker Benelux blog, en nu laat ik hem jullie hier zien!

Yesterday was my turn to host the Copic Marker Benelux Blog, and today I am sharing with you all!

De kaart die ik heb gemaakt is voor mijn doen erg kaal, maar in dit geval vond ik het wel mooi, omdat het design papier best druk is.

The card I made is pretty clean, and not the style I normally have, but since the papers are bright and heavily patterned this quite worked.




Het papier dat ik heb gebruikt vond ik perfect voor deze kaart. Het is de Baby Bump paper pad van BoBunny. De tekststempel is van NoorDesign.
Het afdrukje is een digi van Slinky Tart.

The papers I used for this card are by BoBunny, Baby Bump collection, and they are really fitting for this image. I love the neutral gender colors. 
The sentiment I used is from Noor!Design.
The image I used is called Baby Processing, from Slinky Tart.

Ik heb de volgende Copic Markers gebruikt

I used the following Copic Markers

Huid/Skin: E000, E00, E11, E13
Wangen en lippen/Cheeks and lips: E93, E95
Haar/Hair: W3, W5, W7, 100 (black)
Ogen/Eyes: BG72, BG75
Shirt: Y32, Y35, Y38
Broekje/Pants: R20, R22, R24



Dit was het weer voor vandaag, ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren!

This was it for today, I hope I was able to inspire you!


Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: